بررسی کامل کنفرانس های نمایشگاه E3 2012

چکیده تمامی کنفرانس های E3 2012
در این مقاله ما چکیده ای از تمامی اخبار اعلام شده در 5 کنفرانس اصلی E3 سال 2012 شامل کنفرانس های Microsoft، Sony، Nintendo، EA و Ubisoft را قرار داده ایم. ما در اینجا به حواشی کم اهمیت این کنفرانس ها و توضیح اتفاقات تریلرها و گیم پلی های ارائه شده از عناوین مختلف نپرداخته و فقط اخبار اعلام شده از زبان ناشرین و سازندگان را بدون هیچ توضیح اضافه قرار داده ایم.

توجه: کنفرانس ها به ترتیب زمان برگزاریشان لیست شده اند. اخبار کنفرانس ها نیز با توجه به زمان اعلامشان، به نوبت نوشته شده اند.

_______________________________________________________________________

Microsoft

- یک تریلر live-action از Halo 4 نشان داده شد، سپس گیم پلی این بازی ارائه شد و برخی دشمنان جدید بازی مشخص شدند.

- Splinter Cell: Blacklist تایید شد. بازی توسط استودیوی Ubisoft Toronto ساخته می شود و از کینکت نیز پشتیبانی می کند. بازی در بهار 2013 عرضه می شود.

- FIFA 13 و Madden NFL 13 از کینکت پشتیبانی می کنند. در FIFA با استفاده از صدا می توان موقعیت بازیکنان را کنترل کرد. می توان با حرکات دست چیدمان تیم را تغییر داد، یا با استفاده از صدا شوت زد یا درخواست توپ کرد.

- یک تریلر live-action از Fable: The Journey نشان داده شد و اعلام شد که بازی در تعطیلات پیش رو عرضه می شود.

- Gears of War: Judgment با یک تریلر معرفی شد. بازی در سال 2013 عرضه می شود.

- تریلر Forza Horizon پخش شد و مشخص شد که بازی در 23 اکتبر امسال عرضه می شود.

- از امسال قابلیت جستجوی صوتی Bing به 12 زبان دیگر گسترش می یابد.

- Xbox Music معرفی شد، راهی برای به اشتراک گذاری و پیدا کردن موزیک ها و برای تبلت ها، تلفن های همراه، Xbox 360 و همچنین PC عرضه می شود.

- Nike+ Kinect Training برای عرضه در تعطیلات تایید شد. این بازی تمرینات بدن سازی Nike را ارائه می دهد.

- Xbox SmartGlass تایید شد. با استفاده از این برنامه می توان دستگاهی مثل تبلت را به یک ریموت کنترل یا یک مخزن اطلاعات برای فیلمی که بر روی تلوزیون در حال تماشای آن هستید تبدیل کرد، یا می تواند بازی های 2 تصویره ساخت. این برنامه با تبلت ها، گوش های موبایل، تلوزیون ها و همینطور Xbox 360 کار می کند و پاییز امسال عرضه می شود.

- مرورگر Internet Explorer برای Xbox 360 تایید شد و امسال عرضه می شود.

- اعلام شد که سرگرمی های Xbox به Windows 8 راه می یابند.

- دموی گیم پلی Tomb Raider به نمایش در آمد. Eidos اعلام کرد که اولین DLC این بازی ابتدا برای Xbox 360 عرضه می شود.

- بازی Ascend: New Gods از سوی Signal Studios سازنده بازی Toy Soldiers تایید شد.

- عنوان LocoCycle از سوی Twisted Pixel برای عرضه در سال 2013 تایید شد.

- بازی Matter از سوی Gore Verbinski (کارگردان سری فیلم های دزدان دریایی کارائیب و Rango) تایید شد که برای کینکت ساخته شده و در سال 2013 عرضه می شود.

- گیم پلی Resident Evil 6 برای اولین بار نشان داده شد. DLC بازی ابتدا برای Xbox 360 عرضه می شود.

- Wreckateer معرفی شد، یک بازی فانتزی برای کینکت که بر روی Xbox Live عرضه می شود.

- South Park از سوی THQ نشان داده شد. این بازی 5 March سال آینده عرضه می شود.

- Dance Central 3 با حضور Usher تایید شد.

- گیم پلی Call of Duty: Black Ops 2 به نمایش در آمد. مطابق معمول اعلام شد که تمامی DLCهای این بازی ابتدا برای Xbox 360 عرضه می شوند.

_______________________________________________________________________

  Electronic Arts

- تریلر Dead Space 3 نمایش داده شد. Visceral اعلام کرد که بازی بر روی یک سیاره جدید اتفاق می افتد، دارای کارکترهای جدیدیست و دارای Co-op نیز هست. سپس دموی گیم پلی حالت Co-op بازی نمایش داده شد.

- تریلر Madden NFL 13 نشان داده شد. بازی از موتور جدید Infinity بهره می برد. فیزیک ها به صروت real-time ارائه می شوند. هیچ یک از بازیکنان شبیه هم نخواهند بود. سپس یک تریلر دیگر از این بازی نشان داده شد.

- SimCity Social بر روی Facebook عرضه می شود. یک تریلر از آن نشان داده شد.

- SimCity جدید معرفی شد. این بازی برای اولین بار دارای بخش چند نفره خواهد بود. SimCity در February 2013 عرضه می شود.

- Battlefield 3 Premium معرفی شد؛ حاوی 5 بسته الحاقی Battlefield 3 به همراه نقشه های جدید و گزینه های سفارشی سازی و … می شود. از امروز برای PS3 به قیمت 49.99 دلار عرضه می شود و هفته آینده برای Xbox 360 و PC. سپس تریلر آن به نمایش در آمد.

- از ماه July تمامی کاربران Star Wars: The Old Republic می توانند تا سطح 15 (Level 15) به طور رایگان بازی را انجام دهند. یک تریلر از آپدیت های آتی بازی نمایش داده شد. Levelهای جدید، به همراه توانایی های جدید و سیاره جدیدی با نام Makeb برای این بازی در راه هستند.

- گیم پلی Medal of Honor: Warfighter به صورت زنده ارائه شد. سپس تریلر بخش چند نفره بازی به نمایش در آمد.

- تایید شد که تصویر Messi بر روی کاور FIFA 13 خواهد بود. تاکتیک های دریبل زنی جدیدی برای بازی در راه است. سپس تریلر گیم پلی بازی به نمایش در آمد.

- ورزش UFC هم به عناوین EA Sports راه یافت. نام بازی اعلام نشد.

- تریلر Need for Speed: Most Wanted به نمایش در آمد. بازی Open-World است و توسط Criterion Games در دست تولید می باشد و از نسل دوم Autolog در آن استفاده شده است. سپس دموی زنده گیم پلی بازی نشان داده شد. تاریخ انتشار بازی 30 اکتبر اعلام شد.

- دموی زنده از گیم پلی Crysis 3 ارائه شد. بازی در ماه February سال آینده عرضه می شود.

_______________________________________________________________________

Ubisoft

- Just Dance 4 برای عرضه در تاریخ 9 اکتبر امسال برای Wii U تایید شد.

- دموی گیم پلی Far Cry 3 به نمایش در آمد.

- تریلر دیگری از Splinter Cell: Blacklist با این عنوان نشان داده شد: به Fourth Echelon خوش آمدید.

- تریلر بازی Avengers: Battle for Earth نمایش داده شد، با حضور بسیاری از کارکترهای Marvel، از جمله Spider-Man، Magneto و …

- Rayman Legends برای Wii U به نمایش در آمد. این بازی از کنترلر تبلت این دستگاه پشتیبانی می کند. کارکتر جدید قابل بازی به نام Murphy معرفی شد. حداکثر تا سقف 5 بازیکن می می توانند بر روی Wii U این بازی را انجام دهند، ضمن اینکه از Wii Remoteها هم می توان استفاده کرد.

- بازی ZombiU انحصاراً برای Wii U معرفی شد. پیش از این، این پروژه Killer Freaks from Outer Space نام داشت.

- Sports Connection 2 ،Rabbids Land و Assassin’s Creed III از دیگر عناوینیست که Ubisoft برای Wii U در نظر دارد.

- تریلر جدید به همراه اولین نمایش گیم پلی Assassin’s Creed III به نمایش در آمد.

- یک IP جدید در سبک سوم شخص با نام Watch Dogs معرفی شد و یک دمو از گیم پلی آن نیز ارائه شد.

_______________________________________________________________________

Sony

- David Cage عنوان جدید استودیوی Quantic Dream را معرفی کرد. بازی Beyond: Two Souls نام دارد. Beyond زندگی دختری به نام Jody Holmes طی 15 سال به تصویر می کشد. بازیگری که نقش Jody را بازی می کند، Ellen Page است (بازیگر فیلم های Juno، Inception و Super). سپس اولین سکانس بازی نمایش داده شد.

- تریلر PlayStation All-Stars Battle Royale به نمایش در آمد. در تریلر بازی Sweet Tooth از Twisted Metal، Fat Princess، Sly Cooper، Killzone و Propappa نشان داده شدند. بازی علاوه بر PS3، برای Vita نیز عرضه می شود و دارای قابلیت cross platform بین این دو کنسول نیز هست. 2 کارکتر جدید به بازی اضافه شده است، Nathan Drake و Big Daddy. بازی در تعطیلات عرضه می شود.

- DLC جدیدی برای LittleBigPlanet 2 در راه است که به بازیکنان این قابلیت را می دهد تا از Vita به عنوان کنترلر PS3 استفاده کنند. این DLC همچنین مُد داستانی جدید، لباس ها، برچسب ها و اشیاء جدیدی را ارائه می دهد.

- بیش از 200 بازی امسال بر روی PSN عرضه می شود.

- در این ماه 12 بازی جدید در دسترس کاربران PlayStation Plus قرار می گیرد. Saints Row 2، Infamous 2 و LittleBigPlanet 2 از جمله این بازی ها هستند. Sony به تمامی افراد حاضر در کنفرانس خود یک سال اشتراک PlayStation Plus هدیه داد.

- از تابستان، بازی های PS One نیز برای Vita عرضه می شوند. Tomb Raider و Final Fantasy VII اولین این بازی ها هستند. سایر بازی ها نیز شامل Twisted Metal 2، Jet Moto، Arc the Lad، Cool Boarders 2 و Wild Arms می شوند.

- Hulu Plus و Crackle به زودی به Vita راه می یابند.

- بازی Call of Duty: Black Ops Declassified برای Vita تایید شد و در تعطیلات امسال عرضه می شود.

- Assassin’s Creed III: Liberation نیز برای Vita تایید شد. ویدئوی گیم پلی بازی نشان داده شد. قهرمان بازی یک زن است و وقایع آن در New Orleans جریان دارد. تاریخ انتشار بازی 30 اکتبر 2012 اعلام شد. قابلیت لینک شدن نسخه Liberation با نسخه PS3 بازی وجود دارد و انجام این کار قابلیت های جدیدی را آزاد می کند. باندل ACIII: Liberation محتوی یک نسخه از بازی، یک دستگاه Vita به رنگ سفید کریستالی و 4GB مموری برای عرضه در روز انتشار بازی تایید شد.

- دمویی از گیم پلی Assassin’s Creed III نشان داده شد. عرضه باندل ACIII حاوی یک دستگاه PS3، یک نسخه از بازی، به همراه DLC برای عرضه در روز عرضه بازی (30 اکتبر) تایید شد.

- Co-op چهار نفره برای Far Cry 3 با قابلیت drop-in, drop-out تایید شد. دموی این حالت از بازی ارائه شد. Far Cry 3 علاوه بر حالت انفرادی، دارای بخش چند نفره و Map Editor نیز خواهد بود. دارندگان PS3 یک DLC انحصاری از این بازی دریافت خواهند کرد.

- سرویس Wonderbook برای PS3 معرفی شد. این سرویس به کمک PlayStation Eye ایده کتابخوانی با استفاده از تکنولوژی را ارائه می دهد. Moonbot Studios بر روی داستان کاراگاهی جدید Diggs Nightcrawler برای Wonderbook در حال کار است. J.K. Rowling نویسنده داستان های Harry Potter نیز با Sony همکاری می کند. Book of Spells اولین محصولیست که برای Wonderbook عرضه می شود و اثر تازه ایست که توسط J.K. Rowling نوشته شده. در Book of Spells بازیکنان جادوها را پیدا می کنند، یاد می گیرند که آن ها را چگونه اجرا کنند و می توانند از این توانایی در challengeها و حل پازل ها بهره ببرند. PS Move نیز به چوب جادوی شما تبدیل می شود. Book of Spells در پاییز امسال عرضه خواهد شد.

- PlayStation Suite به PlayStation Mobile تغییر نام پیدا کرد. HTC اولین شرکت غیر داخلی (third-party) است که در این سرویس با Sony همکاری می کند.

- گیم پلی بخش داستانی God of War: Ascension برای اولین بار به طور زنده ارائه شد. تاریخ انتشار بازی 12 March سال آینده اعلام شد.

- تریلر جدید از The Last of Us به همراه اولین نمایش گیم پلی بازی ارائه شد.

_______________________________________________________________________

Nintendo

- Pikmin 3 برای Wii U تایید شد. شما یک ارتش 100 نفره از Pikmin را برای مدیریت خواهید داشت. در بازی جدید، Pikmin باید به دنبال مصالحی برای ساخت پل ها بگردد. یک نوع Pikmin جدید با نام Rock Pikmin اضافه شده که می توان از آن برای نابودی اشیاء سخت استفاده کرد. از MotionPlus برای هدف گیری استفاده می شود. همچنین می توان از کنترل برای سوییچ بین انواع مختلف Pikminها استفاده کرد. اگر بخواهید می توانید تمام بازی را فقط از طریق گیم پد Wii U کنترل کنید. شما می توانید از حداکثر چهار فرمانده برای انجام ماموریت هایتان استفاده کنید.

- سرویس های Netflix، Hulu، YouTube، Amazon Video همگی برای Wii U تایید شدند.

- سخت افزار Wii U از 2 گیم پد جداگانه پشتیبانی می کند.

- در Miiverse شما می توانید با استفاده از قلم، پیام ها و تصاویرتان را ارسال کنید یا می توانید تصویری از بازی که با دوستانتان در حال انجامش هستید را به اشتراک بگذارید. شما می توانید از طریق هر دستگاه موبایلی که از وب پشتیبانی می کند یا PC به Miiverse ملحق شوید.


- New Super Mario Bros. U معرفی شد. این عنوان به شما این امکان را می دهد که از داخل محیط بازی به جمع دوستانتان در Miiverse بپیوندید. گیم پلی بازی نمایش داده شد.

- Batman: Arkham City Armored Edition تایید شد. یک ویدئو از ویژگی های این عنوان بر روی Wii U نشان داده شد. بازیکن در حین انجام بازی می تواند از گیم پد برای فعال شدن BAT Mode استفاده کند. همچنین می توان از گیم پد برای سوییچ بین گجت ها استفاده کرد.

- Scribblenauts Unlimited برای Wii U تایید شد. بازیکن می تواند با استفاده از گیم پد مخلوقات خود را شکل دهد و سپس آن را وارد دنیای بازی بر روی صفحه تلوزیون کند. حالت چند نفره برای این بازی تایید شد.

- عناوین Darksiders II، Mass Effect 3، Tank Tank Tank!، Tekken Tag Tournament 2، Trine 2: Director’s Cut، Ninja Gaidern 3: Razor’s Edge، Aliens Colonial Marines همگی برای Wii U تایید شدند.

- Wii Fit U تایید شد. یک بازی بدن سازی جدید برای Wii U. می توان از گیم پد برای دریافت فعالیت ها برای نمایشگر تلویزیون و کنترل حرکات استفاده کرد.

- یک بازی آواز خوانی با نام اولیه Sing برای Wii U معرفی شد. گیم پد Wii U هنگامی که شما آواز می خوانید اشعار را نشان می دهد.

- New Super Mario Bros. 2 برای 3DS تایید شد. بازی کاملاً در رابطه با طلا است. مقداری از گیم پلی بازی نشان داده شد. بازی August 19, 2012 در ایالات متحده عرضه می شود.

- Paper Mario Sticker Star برای 3DS تایید شد. در این بازی شما باید برچسب ها را جمع آوری کنید؛ از این برچسب ها می توان به عنوان فرمان جنگی برای نابودی دشمنان استفاده کرد، یا می توان از آن ها برای پیدا کردن آیتم ها و مکان های مخفی بهره برد. بازی در تعطیلات امسال به صورت دیجیتالی و فیزیکی عرضه می شود.

- Luigi’s Mansion: Dark Moon برای 3DS تایید شد. در این بازی شما به چندین قصر سفر خواهید کرد و هر یک از این قصر ها دارای چالش های مخصوص به خود هستند. بازی در تعطیلات پیش رو عرضه می شود.

- عناوین Castlevania: Lords of Shadow-Mirror of Fate، Epic Micker: Power of Illusion، Kingdom Hearts 3D: Dream Drop Distance به عنوان بازی های third-party برای 3DS تایید شدند.

- گیم پلی Lego City بر روی Wii U نمایش داده شد. بازیکنان باید معماهای مربوط به جنایات را حل کنند. توضیحات ماموریت ها توسط گیم پد نشان داده می شود. سپس باید گیم پد را در اطراف حرکت داد تا نقاط حساس بر روی صفحه نمایشگر بزرگ مشخص شوند.

- Lego City Undercover برای 3DS با داستان و محتوای متفاوت تایید شد.

- Just Dance 4 به نمایش در آمد.

- ZombiU نشان داده شد. از گیم پدی می توان برای تشخصی موقعیت دشمنان برای انتخاب اسلحه، به عنوان اسکنر برای اسکن داخل اشیاء، برای هدف گیری به وسیله Sniper Rifle، برای باز کردن درها و … استفاده کرد. همچنین می توان با استفاده از دوربین گیم پد، چهره خود را به صورت زامبی در آورید.

- NintendoLand برای Wii U معرفی شد، یک پارک مجازی که فرنچایزهای کلاسیک Nintendo را در بر دارد. NintendoLand نیز از نمایشگر گیم پد Wii U بهره می برد. در مجموع 12 جاذبه (attraction) یا در واقع همان بازی در NintendoLand وجود دارد که نام 5 تا از آن ها اعلام شد. Legend of Zelda: Battle Quest، Animal Crossing: Sweet Days و Luigi’s Ghost Mansionبه عنوان جاذبه های چند نفره اعلام شدند و Donkey Kong نیز به عنوان جاذبه تک نفره. بازی همچنین با Miiverse نیز ترکیب شده. بازیکنانی که از گیم پد استفاده می کنند دارای وظایف متفاوتی نسبت به کسانی که از کنترلر معمولی Wii Remote استفاده می کنند هستند و شرایط بهتری خواهند داشت. NintendoLand همزمان با عرضه Wii U منتشر می شود.